Na začátku každého projektu je nutné vymezit potřeby a stanovit cíle. Většinou je projekt zahájen formou rozhovoru. Dialog často slouží jako „úvodní analýza webu“.
Prodiskutujeme Vaši představu o projektu. Seznámíme se s Vaší firmou, Vašimi aktivitami a potřebami. Hlavním obsahem rozboru je určení cílové skupiny návštěvníků či zákazníků, příprava marketingové strategie a obchodních cílů. Pohovoříme o konkurenci a na základě našich zkušeností a znalostí společně najdeme způsob, jak stanovených cílů dosáhnout.
Analýza webu začíná diskusí
Úvodní analýza webu je prvním krokem jak při tvorbě nové aplikace, tak i při úpravách stávajícího webu. Základní seznámení je zahájením naší spolupráce, je součástí všech našich projektů, ale může být prováděna i samostatně.
Strategie marketingu
Nástrojů internetové reklamy a marketingu je značné množství. Základem úspěchu projektu je zvolit ty vhodné a efektivně je doplňovat. Při plánování postupu k dosažení stanoveného cíle zvolíme některé naše služby:
- Redesign nebo oprava webu
- Optimalizace pro vyhledávače - SEO
- Analýza klíčových slov
- Registrace do katalogů
- Placené zpětné odkazy ve vyhledávačích
- Statistiky návštěvnosti
Nabízíme řešení zahrnující doporučení celkové strategie prezentace, vytvoření kvalitní internetové prezentace, návrh a realizaci reklamních kampaní spolu s vyhodnocováním jejich úspěšnosti.
Analýza webu - cena a termíny
Rozpočet je další důležité téma. Nejdříve je třeba znát cenu za jednotlivé etapy projektu. Pak je možné uvažovat, není-li například lepší ušetřit na grafice a investovat spíše do reklamy, nebo se soustředit na kvalitu textů. Na základě těchto zjištění Vám upřesníme kalkulaci.
Další otázkou jsou termíny. Někdy může být výhodnější projekt rozložit do několika kroků a výsledky průběžně upravovat. Jindy je nezbytné učinit více akcí najednou a prioritou je rychlé dokončení díla. Přesné plánování internetových strategií je nutné u rozsáhlejších projektů na základě přesných rozborů, výsledků měření a statistik.
Postup
Analýza webu by měla sloužit k upřesnění zadání pro další práce na webové prezentaci, k ujasnění důležitosti jednotlivých faktorů majících vliv na vyhledávače (SERP) a výsledkem by měl být i exaktní plán dalších činností.
Užitečnou součástí úvodní analýzy webu je zevrubné objasnění našich pracovních postupů, doporučíme Vám řešení splňující požadavky na obchodně úspěšné stránky. Efektivní způsob spolupráce je uvažovat o marketingu již při vytváření nebo rekonstrukci Vašeho webu.
Rádi zodpovíme všechny Vaše možné dotazy, postačí zaslat vyplněný kontaktní formulář.